دسته‌بندی نشده

پک لیفت بایو تاچ سایز کوچیک

پک لیفت بایو تاچ سایز کوچیک

پک لیفت مژه بایوتاچ کوچک حاوی مواد کراتینه و پروتئینه است. همانطور که از نامش پیداست برای لیفت، فر کردن دائم و پر پشت جلوه دادن طبیعی مژه ها کاربرد دارد. لیفت دادن به مژه ها با این پک بسیار آسان و راحت است. ماندگاری بالایی در حدود سه ماه دارد.

این تکنیک زحمت و دردسر کمی دارد  و تاثیرش ماندگارتر از اکستنشن مژه است. به علاوه، اثرات جانبی بسیار کمی دارد. اگر دوست ندارید هر روز از ریمل استفاده کنید، می توانید همراه با لیفت، مژه ها را رنگ آمیزی کنید که به آن اصطلاحاً لمینت مژه می گویند.

میکاپ آرتیست های مخصوص سلبریتی ها همچون هروش آهمیان – میکاپ آرتیست ویژه ی بازیگران معروف  از جمله کیم کارداشیان و جنیفر فم از این تکنیک برای آن ها استفاده می کند و ۲٫۳ میلیون نفر فالوور در اینستاگرام دارد که نشان می دهد در طی دو سال اخیر لیفت و لمینت بسیار پرطرفدار شده است.

محتویات پک لیفت مژه بایوتاچ کوچک

۱- مواد فر کرم رنگ – ۱ عدد
۲- تثبیت کننده آبی رنگ – ۱ عدد
۳- لوسیون صورتی رنگ – ۱ عدد
۴- ریمور چسب مژه – ۱ عدد
۵- چسب مژه
۶- پد سیلیکونی مژه در سه سایز اسمال، مدیوم و لارج – ۶ عدد
۷- ۱ ورقه ۶ جفتی پد زیر چشم برای جداسازی مژه های پایین از مژه های بالا هنگام کار و رنگ آمیزی آن ها.

عوارض جانبی لیفت و لمینت مژه

مانند هر چیز خوبی در زندگی، این تکینک هم ممکن است گاهی عوارض جانبی داشته باشد. ژاکلین آر. کاراسکو و  دکتر جی دی، جراحان اکتوپلاستیک در بیمارستان چشم ویلز بیان کردند؛ “هر چند که گزارش خاصی از عوارض جانبی این تکنیک ارائه نشده است. اما هنگام رنگ آمیزی مژه ها، بروز واکنش آلرژیک نسبت به مواد شیمیایی رنگ ممکن است رخ دهد و لازم است از رنگ های مخصوص مژه استفاده شود.

نکته:

تا ۴۸ ساعت بعد از لیفت مژه از رفتن به استخر و سونا بپرهیزید و مژه ها را خیس نکنید. این کار دوام لیفت و لمینت را دو چندان می کند.

♦ برای آموزش کامل لیفت و لمینت مژه اینجا کلیک کنید.

توجه: در صورت نیاز به مشاوره بیشتر برای خرید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *