قوانین و مقررات سایت

مشتری مداری در راس ارزش‌های سازمانی‏ بیتی لش قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری بیتی لش بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همه‌ی ما باشد.

در راستای سیاست‌های مشتری محور بیتی لش و به‌منظور سازگاری با شرایط اقتصادی جامعه، قوانینی برای فروش در سایت بیتی لش وجود دارد که عمل به این قوانین منجر به افزایش رضایت مشتریان، جلب اعتماد آن‌ها و از همه مهم‌تر ساخت و ایجاد تجربه‌ای عالی در خرید از شما می‌شود. همچنین عمل به این قوانین باعث جلوگیری در سو استفاده از سایت بیتی لش توسط معدود فروشندگان متخلف خواهد شد.

در این مقاله همه‌ی آنچه باید در مورد قوانین فروش در بیتی لش بدانید به تفصیل ذکر شده و در صورت نیاز به روزرسانی خواهد شد.

فروش کالای غیر اصل

شرحفروش کالای غیر اصل بدون نشان «کالای غیر اصل» در بیتی لش  اکیدا ممنوع است.

اگر محصول به گونه‌ای تولید شده باشد که کالای اصلی که توسط مراکز مورد تایید؛ مانند سایت اصلی برند یا شرکت‌های وارد کننده‌/تولید کننده‌ی قانونی معرفی شده است را در ذهن مشتری تداعی کند ولی توسط تولیدکنندگان اصلی ساخته نشده باشد (درصورتی‌که حتی برند کالا روی سایت متفرقه درج شده باشد)، کالا باعنوان «غیراصل» شناخته می‌شود.

همچنین در سایت بیتی لش اگر در عنوان یا تصاویر کالای نمایش داده شده، برند اصلی کالا ذکر شده باشد ولی کالای فروخته شده با نمونه‌ی اصلی کالا مغایر باشد، کالای مورد نظر غیر اصل شناخته شده و امکان فروش این نوع از محصولات در فروشگاه اینترنتی بیتی لش وجود ندارد.

فروش کالای قاچاق، ممنوعه، غیر بهداشتی مضر

شرح: فروش کالاهای قاچاق، ممنوعه و غیربهداشتی که برای سلامت مصرف‌کننده مضر هستند ممنوع است.

این لیست ممکن است تغییر کند و اقلامی به آن کم یا اضافه شود پس حتما توجه کرده و این لیست را مجدد چک کنید.

لغو سفارش مشتری

شرح: از کنسل کردن  

کنسل کردن و عودت طبق برسی کارشناسان بیتی لش تایید یا رد می شود و خریدار فقط میتواند درخواست خود را در اینجا ثبت کند

قیمت گذاری

به دلیل عدم ثبات قیمت پس از خرید در صورت بالا رفتن قیمت کالا کارشناسان بیتی لش با شما تماس گرفته و فاکتور خرید مجدد صادر میشود