دسته‌بندی نشده

لیفت ساشه ای دالیزلش | Dollys Lash sachet lift

مواد لیفت مژه و ابرو ساشه ای دالیز لش پک سه عددی

لیفت مژه چگونه انجام می‌شود؟

شاید جالب باشد که بدانید ابروها حدود ۲۵ درصد در زیبایی صورت شما نقش دارند. بنابرای فرم و حالت آن می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی شما داشته باشد. معمولا بهترین حالت برای زیبایی، ابرو های هشتی می‌باشد که بخش کمانی ابرو کمی به بالا کشیده شده است. به اعمالی که باعث بالا رفتن ابرو می‌شود لیفت ابرو می‌گویند.

یکی‌از مهم‌ترین مواد لیفت مژه بعد از چسب مناسب، مواد لیفت خوب می‌باشد. به دلیل حساسیت کار کاشت مژه و نزدیکی مژه به چشم، استفاده از مواد لیفت با کیفیت و مناسب بسیار حائز اهمیت است. پک لیفت مژه دالیز لش از معروف‌ترین و بهترین مارک‌های لیفت مژه در بازار ایران است. کیفیت بسیار بالای آن‌، استفاده را برای هنرمندان رشته مژه لذت بخش نموده است.

مواد لیفت مژه ساشه ای دالیز لش – DOLLY’S LASH Sachets

لیفت مژه از جدیدترین روش‌ها برای داشتن مژه‌هایی بلند، پر و زیبا است. مواد لیفت مژه دالیز لش یک برند حرفه‌ای و معروف است که به شما برای داشتن مژه‌هایی زیبا و انجام یک فر، یا لیفت مژه دقیق و حرفه‌ای برای مشتریانتان کمک شایانی می‌کند. این محصول حاوی ۳ عدد بسته ساشه‌ی شماره ۱: مواد لیفت (فر)، ساشه شماره ۲: تثبیت کننده فر مژه و ساشه شماره ۳: کراتین می‌باشد. هر ست ساشه این محصول مناسب استفاده ۴ الی ۶ نفر است.

موادلیفت دالیز لش بدون حساسیت و مناسب افراد حساس بوده و مواد تثبیت کننده آن به شما این امکان را می‌دهد که تا نزدیک ۳ ماه، مژه‌ی شما حالت خود را حفظ کند و مواد تقویت کننده با مرطوب کردن مژه‌های شما از هر گونه آسیبی جلوگیری کرده و کمک می‌کند که مژه هر چه سریع‌تر به بافت طبیعی و معمولی خود بازگردد.

ویژگی‌های اصلی مواد لیفت مژه و ابرو ساشه‌ای دالیزلش

  • سه عدد ساشه مواد مناسب برای فر و یا لیفت مژه
  • ساشه شماره ۱: مواد لیفت (فر)
  • ساشه شماره ۲: تثبیت کننده لیفت
  • ساشه شماره ۳: تقویت کننده و مرطوب کننده مژه (کراتین)
  • ماندگاری طولانی
  • بدون حساسیت
  • مناسب برای استفاده حرفه‌ای
  • حجم محصول: ۱/۵ گرم
  • مناسب برای استفاده ۴ الی ۶ نفر

مزایا:

با توجه به این که امروز مژه‌های مصنوعی در بازار دیده می‌شود و امکان ساخت آن‌ها وجود دارد، لازم است درباره مزایای این روش خاص صحبت کنیم.

  •  این روش طبیعی‌ترین روش برای مژه‌ها است و باعث می‌شود که خود مژه‌ها مجددا احیا شود.
  •  باعث می‌شود که موهای مژه بلندتر، پرپشت‌تر و با قوس زیباتری دیده شود.
  •  سرمی که بر پیازچه‌های جوان مو قرار می‌گیرد، باعث رشد سریع‌تر آن ها می‌شود.
  •  مژه‌ها حتی پس از خواب هم حالت خود را حفظ می‌کنند که این مزیت بزرگ این روش است.
  •  امکان استفاده از لنزهای تماسی بدون محدودیت وجود دارد.

لمینت کراتین مژه (مواد شماره ۳)

لمینت هم با ژلاتین صورت می‌گیرد و هم با کراتین. استفاده از ژلاتین دوام کمتری دارد. اغلب توصیه می‌شود از لمینیت کراتین (مواد شماره ۳) استفاده کنید. ترکیب دارویی آن برای هر مویی به کار می‌رود. لمینت کراتین یک لایه متراکم هوای فشرده در برابر آسیب‌ها ایجاد می‌کند. با توجه به محتوای پروتئینی آن، روغن و ویتامین‌ها، مزایای بسیاری برای مژه‌ها دارد که باعث درخشش، صاف بودن، حجم گرفتن، سرعت رشد و افزایش رنگ می‌شود. ضمنا در صورتی که توانایی انجام این کار را داشته باشید، لمینت مژه در خانه هم امکان پذیر است.

دوام لیفت مژه و ابرو ساشه‌ای دالیز لش

لمینت به تدریج محو می‌شود و مژه‌ها به حالت طبیعی خود بر‌ می‌گردند. اگر حالت آن‌ها برای شما راضی کننده است می ‌توانید صبر کنید تا به صورت کامل ساختار آن‌ها از بین برود و بعد مجددا لمینت را تکرار کنید. این کار در هر زمانی که بخواهید قابل انجام است. لایه لمینت چند ماهی بر روی مژه باقی می‌ماند تا زیبایی، بلندی و پرپشتی آن را حفظ کند. لایه قوی محافظ باعث محافظت مژه‌ها از شکنندگی و تقویت خاصیت کشسانی آن‌ها می‌شود. هم‌چنین برای این که اثر آن را طولانی‌تر کنید، بهتر است که زیاد از لوازم آرایشی تزئینی استفاده نکنید. بیشتر موارد تا سه ماه هم دوام آورده است ولی در کل این موضوع به خصوصیات فیزیکی هر خانم بستگی دارد.

نحوه بازکردن ساشه لیفت مژه و ابرو و نگهداری ساشه‌ها پس از باز شدن؟

اول با سوزن یا خلال دندان و یا پنس یک روزنه کوچک روی ساشه ایجاد می‌کنیم و پس از استفاده، اطراف روزنه را پاک نموده و به وسیله چسب نواری شیشه‌ای روزنه را پوشانده و می‌توانید تا ۷ الی ۸ هفته از ساشه استفاده کنید.

مواد لیفت ابرو و مژه دالیز لش یکی از بهترین و کیفیت ترین برندهای تایوان می‌باشد که طرفداران زیادی در ایران دارد. این برند اصل و اورجینال بوده و می‌توانید آن را با بهترین قیمت از فروشگاه بی تی لش خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *