دسته‌بندی نشده

ست لیفت شاینی

مرحله نخست: ابتدا ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

مرحله دوم: مواد شماره ۱ یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری کنید و کاور کنید. تایم مکث برای مواد شماره یک، بر اساس برند مواد در نظر گرفته می‌شود.

مرحله سوم: مواد ۱ را کامل از روی ابرو پاک کنید و آن‌گاه مواد شماره ۲ یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید. ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث ۱۵ دقیقه می‌باشد.

مرحله چهارم: بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می‌شود. رنگ ابرو نسبت به سلیقه‌ی مشتری به مدت ۷ الی ۸ دقیقه مکث با سلفون گذاشته می‌شود.

مرحله پنجم: بعد از رنگ ابرو، ابروها کاملاً تمیز می‌شود به طوری‌که هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره ۳ یا کراتین گذاشته می‌شود. توجه کنید که باید به مشتری گفته شود تا چند ساعت ابروها را آب‌کشی نکنند تا کراتین کاملاً جذب ابرو شود.

مواد لیفت مژه و ابرو ساشه‌ای شاینی مناسب لیفت مژه و ابرو و مخصوص استفاده حرفه‌ای می‌باشد.

  • ۱ عدد ساشه شماره ۱ حاوی مواد لیفت
  • ۱ عدد ساشه شماره ۲ حاوی مواد فیکس
  • ۱ عدد ساشه شماره ۳ حاوی مواد مرطوب کننده

نحوه استفاده:

در مرحله اول مواد باید بین ۱۵-۲۰ دقیقه روی ریشه مژه باقی بماند و به هیچ عنوان به نوک مژه برخورد نکند. در صورتی که مشکل تیرویید یا دیر باز کردن رنگ مو دارید می‌توان آن را نهایتا ۲۵ دقیقه روی مژه‌ها باقی گذاشت. مرحله دوم مواد را ۱۵ دقیقه به کل مژه‌ها بزنید. برای مصرف رنگ اکسیدان یا مای لمینیشن (یک سانتی متر رنگ به علاوه دو قطره اکسیدان) که به مدت ۵-۱۰ دقیقه بماند. در مرحله‌ی سوم مواد کراتین باید ۲۴ ساعت روی مژه‌ها بماند.

نکته: برای استفاده مواد شاینی برای ابرو، ۴-۵ دقیقه به زمان‌ها اضافه نمایید و مواد باید بیشتر روی ابرو بماند.

نگه‌داری پس از لیفت:

  • تا ۲۴ ساعت با آب تماس نداشته باشد. به مژه‌ها دست نزنید و هنگام خواب با بالش تماس نداشته باشد. ۲۴ ساعت اول با برس تمیز مژه‌ها را به سمت بالا برس بکشید.
  • حتما در مرحله ی اول از پد گرم استفاده شود. پنبه یا پد را داخل آب گرم بزنید و روی کاور پلاستیکی قرار دهید و مکث کنید و برای تاثیر بیشتر روی آن حوله قرار دهید و چند بار این عمل را تکرار کنید تا مواد کاملا جذب مژه شود.
  • هر عدد ساشه مناسب برای استفاده ۵ نفر است.

نحوه بازکردن ساشه لیفت مژه و ابرو و نگه‌داری ساشه‌ها پس از باز شدن؟

اول با سوزن یا خلال دندان و یا پنس یک روزنه کوچک روی ساشه ایجاد کرده و پس ار استفاده، اطراف روزنه را پاک نموده و به وسیله چسب نواری شیشه‌ای روزنه را بپوشانید. می‌توانید تا ۷ الی ۸ هفته از ساشه استفاده نمایید

لیفت و لمینت ابرو، دو روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها می‌باشد. در این شیوه مثل لیفت و لمینت مژه، تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم‌تر می‌شوند. لیفت و لمینت ابرو روشی است که در آن ابروهایتان به طرف بالا حالت داده شده، پر پشت‌تر و مشکی‌تر و تارهای ابروهایتان ضخیم تر می‌شود که همراه با آن ویتامینه هم انجام می‌شود. در این مدل ابروهای شما به طرف بالا کشیده می‌شود و هاشوری و هالیوودی به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *