دسته‌بندی نشده

ريموور کرمي نيچا

کرم ریمور نیچhttps://btlash.com/ا حجم 15 گرم – NEICHA
امروزه کاشت مژه و استفاده از مژه مصنوعی طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بعضی از مواقع به دلیل حساسیت بیش از حد و یا خارش وسوزش چشم یا حتی به اصطلاح برای استراحت مژه بعد از اکستنشن  نیاز به ریمورکردن  مژه های کاشت شده می باشد. برداشتن مژه های اکستنشن شده فرآیندی ظریف است چون اگر مواظب نباشید ممکن است مژه ها را بکنید.
کرم ریمور نیچابا فرمولاسیون منحصربفرد یک محصول موثر برای جداسازی اکستنشن بدون آسیب رساندن به چشم و مژه می باشد. علاوه بر این ریموور نیچا جامد بوده و هرگز در چشم سرریز نمی شود و می توان حجم ضخیم تری را بر روی مژه اعمال کرد . این کار بدون ضرر و آسیب خواهد بود. چسبناکی متعادل ریموور جامد مژه نیچا استفاده از آن را ساده و راحت کرده است.
روش مصرف:  قبل از استفاده ریموور چسب، می بایست آرایش چشم را پاک کنید. درطول انجام ریموور به حالت نشسته بوده و چشمها را به طور کامل بسته نگه دارد.
 ریموور چسب را روی پنبه بریزید، پنبه را به ریموور آغشته کنید طوریکه پنبه مرطوب شود. ریموور چسب را به مژه های مصنوعی بزنید. پنبه آغشته به ریموور را به خط مژه بمالید تا بیشتر چسب برداشته شود. این کار را با هر دو چشم انجام داده و یک دقیقه صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *