دسته‌بندی نشده

ریمور کرمی اوکلیر | O’Clair remover

– ریموو و جداسازی مژه های اکستنشن با ریموور کرمی مکی با فرمولاسیون بسیار خاص بدون آسیب رساندن به چشم و مژه

– کرمی بودن مواد ریموور مکی از سرازیر شدن آن در چشم و سوزش آن جلوگیری می نماید.

روش مصرف:

ابتدا چشم ها را بسته و سپس محلول ریموور مژه تی اند وی را با استفاده از میکروبراش به مژه ها بمالید. به این صورت که میکروبراش را به کرم ریموور آغشته کنید و به ریشه مژه ها بزنید. پس از 3 دقیقه مکث مژه ها را به آرامی بوسیله میکرو براش جدا نمایید.

وزن: 15 گرم
کشور سازنده: کره جنوبی

برای برداشتن هر‌گونه میکاپ یا مژه‌های کاشت شده نیاز به محصولاتی استاندارد و مخصوص داریم. ریموور کرمی مژه یک نوع محصول مناسب برای برداشتن مژه‌های اکستنشن از روی چشمان است. این محصول چسب را تجزیه کرده و به راحتی مژه‌های مصنوعی را از مژه‌های اصلی جدا می‌کند. یکی از مزایای ریموور مژه کرمی، جامد بودن آن است که احتمال ریزش به داخل چشم یا برخورد با نواحی دیگر پوست در زمان استفاده از آن وجود ندارد.

با استفاده از ریموور کرمی بدون آسیب به چشم، مژه و پوست، جدا‌سازی مژه‌های مصنوعی انجام می‌شود. درواقع با خرید ریموور کرمی نیاز نیست برای ریموو مژه‌های مصنوعی خود به آرایشگاه بروید؛ این کار در منزل نیز برای شما قابل انجام است. کافی است ریموور مژه را با براش به ریشه مژه‌ها و محل چسب‌خورده بزنید و پس از سه الی چهار دقیقه مژه‌های مصنوعی را بردارید.

مزیت دیگر این محصولات، قیمت مقرون‌به‌صرفه آنهاست. قیمت ریموور مژه کرمی با توجه به حجم آن بسیار مناسب بوده و برای خانم‌ها یا آرایشگرانی که استفاده بیشتری از این محصول دارند، کاملا به‌صرفه محسوب می‌شود.

ریمو اکستنشن مژه با ریمور

بعد از انجام اکستنشن مژه که به معنی اضافه کردن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی شما می باشد ممکن است شخص از مژه های اکستنشن شده خسته بشود یا بخواهد به طور کامل مدل، نوع مژه یا افکت و یا استایل آن را تغییر دهد برای انجام این کار نیاز به ریموور برای ریمو کردن مژه های اکستنشن شده داریم.

ریموور کرمی نسبت به ریموور ژله ای دیر تر ریموو می کند و چشم مشتری را کمتر می سوزاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *