دسته‌بندی نشده

رنگ مژه و ابرو رفکتوسیل بلو بلک

رنگ مژه و ابرو رفکتوسیل (بلو بلک) | RefectoCil Eyelash and Eyebrow

داشتن مژه های زیبا، تاثیر بسزایی بر زیبایی چهره شما خواهد داشت. با رنگ کردن مژه هایتان با رنگ مژه مخصوص مژه رفکتوسیل (RefectoCil Eyelash and Eyebrow Tint 15ml)، بدون نیاز به استفاده از مواد آرایشی، چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید.

رنگ کردن مژه ها، به رغم این که نمی‌تواند جای ریمل را برای خانمها بگیرد، اما راه حلی مناسب و کارآمد برای مژه های نازک و کمرنگ و تبدیل آنها به مژه هایی پرپشت، سیاه و براق است.

در زیر به توضیح مراحل رنگ مژه می پردازیم:

  • مرحله اول: انتخاب رنگ

یک رنگ مژه مناسب را انتخاب کنید.به هیچ عنوان در هنگام رنگ مژه ها، از رنگ مو یا رنگ ابرو استفاده نکنید. به دنبال یک رنگ مخصوص برای رنگ مژه باشید.

بسیاری از افراد به جای استفاده از رنگ مژه از رنگ ابرو یا رنگ مو استفاده می کنند. متاسفانه بسیاری از مدرسین هم به دلیل قیمت بالای رنگ مژه از رنگ ابرو و مو برای این کار استفاده می کنند که بسیار اشتباه می باشد. رنگ مژه پرکلاغی و اکسیدان رفکتوسیل از بهترین رنگ ها می باشد به طوری که اگر روی دست شما رنگ گذاشته شود تا یک ماه اثر آن روی دست باقی می ماند.

  • مرحله دوم: ترکیب رنگ

رنگ را مخلوط کنید. مقدار کمی رنگ به اندازه یک نخود و یک قطره اکسیدان با هم ترکیب کنید. اکسیدانی که استفاده می شود از نوع ۱۰ حجمی یا ۳ درصد است که خیلی ضعیف می باشد. افزودن بیش از حد اکسیدان باعث رقیق شدن مواد می شود و در نتیجه به خوبی روی سطح مژه باقی نمی ماند. بهتر است از اکسیدان های خارجی استفاده شود زیرا اکسیدان های خارجی خاصیت ضد حساسیت دارند.

  • مرحله سوم: انجام تست حساسیت

مقدار کمی از رنگ را پشت گوش یا داخل آرنج گذاشته و به مدت۳۰ دقیقه منتظر بمانید اگر خارش یا سوزشی احساس نکردید به این معناست که شما به رنگ حساسیت ندارید.

  • مرحله چهارم

با یک پد وازلین اطراف چشم خود بمالید تا در صورت رنگی شدن صورت به راحتی تمیز شود. سپس از یک مانع برای زیر چشم استفاده کنید تا در صورت پلک زدن رنگ به اطراف پخش نشود.

  • مرحله پنجم

از یک برس کوچک برای مخلوط کردن مواد رنگ مژه استفاده کنید و برس را به خوبی به رنگ آغشته کنید. برای نتیجه بهتر می توانید از برس گرد همانند برس ریمل و یا میکرو براش مخصوص مژه استفاده کنید.

  • مرحله ششم

از ریشه تا نوک مژه کاملا خشک را رنگ بزنید و سپس شانه کنید و چشم را کاور کنید.

  • مرحله هفتم

وقتی رنگ مژه را به مژه های یک سمت زدید، با گوش پاک کن، رنگهایی که به پوست تماس دارند را تمیز کنید و طرف دیگر را رنگ کنید.

  • مرحله هشتم

پس از ۷ الی ۸دقیقه رنگ مژه را پاک کنید. رنگ را با آب ولرم و یک پد پنبه ای پاک کنید. سپس مژه ها را با پارچه نخی خشک کنید.

ماندگاری رنگ:

این رنگهای مژه معمولا ۳۰ تا ۴۵ روز ماندگاری دارند. برای تجدید آن باید پس از دوماه رنگ تکرار شود.

نکته:

یادتان باشد که رنگ مژه مخصوص مژه باید حتما استفاده کنید که بدون آمونیاک هستند و در مورد رنگ رفکتوسیل دقت کنید میزان اکسیدان بسیار مهم می باشد و همچنین مواد باید روی مژه کاملا خشک قرار بگیرد و پس از آن کاور شود.

ویژگی های محصول:

  • دارای فرچه مخصوص برای کشیدن رنگ بر روی مژه و ابرو
  • مخصوص رنگ کردن ابرو و مژه
  • حجم 15 میل
  • رنگ مشکی تیره

معمولا کسانی که مژه های کمرنگی دارند، به استفاده از ریمل های تیره علاقه مند هستند و با کمک آرایش و میکاپ، رنگ روشن مژه خود را تیره تر می کنند. ولی این راه حل موقتی بوده و ماندگاری زیادی ندارد. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای این کار، مژه های خود را رنگ کرده و زیبایی آن ها را برای مدت طولانی تری تضمین کنند. اگر می خواهید هر روز مژه های خود را بدون نیاز به استفاده از ریمل مژه تیره کنید، آنها را رنگ کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *