دسته‌بندی نشده

دستگاه سوهان ناخن نیل مستر | Nail Master

دستگاه سوهان ناخن نیل مستر | Nail Master

دستگاه سوهزان برقی یکی از ابزارهای اصلی کاشت ناخن به شمار می آید، این دستگاه در کاشت ناخن جهت سوهان کشیدن و صاف کردن ناهمواری های سطح ناخن استفاده میشود.

در جلوی دستگاه نیل مستر 35000 دیمر دستگاه و یک چراغ LED سبز رنگ که نشان دهنده وضعیت سوهان برقی در حالت روشن و یا خاموش می باشد و سوراخ های قرار گیری سر سوهان مشاهده میشود. دیمر برای کنترل سرعت چرخش دستگاه از 0 تا 35000 دور استفاده می شود.

در نمای جانبی سوهان برقی nail master دو دکمه و سوکت اتصال دسته (هندپیس) تعبیه شده است. دکمه پاور که وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را به عهده دارد. دکمه دوم وظیفه تنظیم جهت گردش هندپیس دستگاه را به عهده دارد، هند پیس دستگاه نیل مستر به دو جهت راست گرد و چپ گرد قابل تنظیم است. نکته ای که در تغییر جهت گردش دستگاه سوهان برقی وجود دارد این است که در هنگام کار دستگاه جهت گردش را تغییر ندهید، ابتدا دور موتور دستگاه را صفر کرده، جهت را تغییر دهید و سپس مجددا دور موتور را بالا ببرید، این کار باعث می شود به بلبرینگ های سوهان برقی خود آسیب وارد ننمایید.

در نمای پشت دستگاه سوهان برقی nail master دکمه ای تعبیه شده است جهت تغییر حالت دست و پدال پایی دستگاه، روی دکمه کلمات HAND/FOOT نوشته شده است، در صورتی که دستگاه در حالت FOOT قرار گیرد پدال پایی دستگاه فعال می شود، در هر دو حالت وظیفه تنظیم سرعت دستگاه به عهده دیمر می باشد. سوکت پدال پا نیز در نمای پشت دستگاه سوهان برقی نیل مستر مشاهده می شود، که جهت اتصال پدال به دستگاه استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *