دسته‌بندی نشده

بوتاکس مژه و ابرو شاینی

تقویت کننده مژه و ابرو شاینی – SHINEE

بوتاکس مژه و ابرو SHINEE یک محلول تقویت کننده است که ابرو و مژه های شما را ضخیم، تیره و تقویت می کند و سرعت رشد آنها را نیز افزایش می دهد و باعث می شود شما ابرو و مژه های طبیعی زیبا و سالمی داشته باشید.

نحوه استفاده تقویت کننده مژه و ابرو SHINEE : این محصول به دو روش قابل استفاده است، روش اول اینکه با دستگاه تتو مواد تقویت کننده به قسمت بن مژه تزریق شود، دقیقا مانند تتوی بن مژه

روش دوم به این صورت است که چهار هفته، هر هفته یکبار مواد به صورت ضربه ای به مژه زده شود تا جذب ریشه شود و شما پس از گذشت سه ماه شاهد تغییرات فوق العاده مژه خواهید بود.

حجم: 5 میل

تقویت کننده مژه و ابرو شاینی – SHINEE
جهت تقویت ابرو و مژه
ضخیم کردن ابرو و مژه
افزایش سرعت رشد ابرو و مژه
تیره کردن ابرو و مژه به صورت طبیعی
حجم: 5 میل
کشور سازنده: کره جنوبی

بوتاکس مژه؛ احیا و تقویت مژه های آسیب دیده

در بیشتر سالن های بزرگ آرایشی و مراکز خدمات پوست و زیبایی به شما پیشنهاد می کنند که دیگر حالت دهی مژه با فرمژه ها را فراموش کنید. چون نام روش های تازه ای مانند لیفت و بوتاکس مژه که نوعی آرایش دائمی در میان است و به شما کمک می کند تا زیبایی چشم های خود را تثبیت کنید. بوتاکس مژه را پیشنهاد می کنند؛ چون معتقدند کار تقویت مژه ها را چندین برابر می کند و هیچ مراقبت خاصی ندارد اما بوتاکس مژه چیست و به چه کسانی توصیه می شود؟ کارشناس زیبایی ما در توضیح این روش می گوید: «بوتاکس مژه یک روش تقویتی، درمانی است که آن در دنیا به نام های مختلفی معرفی می کنند. این کار همزمان با لیفت مژه یعنی بعد از حالت دادن به ریشه مژه انجام می گیرد. بوتاکس حاوی روغن آرگان، کراتین، آمینو اسیدها و پروتئین است که در اصل برای مقاوم سازی و آبرسانی به مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد اما نکته ای که باعث جذب مشتریان به این روش شده این است که بوتاکس ظاهر ضخیم تری به مژه ها می دهد و به افزایش حجم مژه کمک می کند.» درواقع ما تکنسین ها وعده احیا و درمان عمیق مژه های آسیب دیده را به شما می دهیم و شما می توانید در چند هفته رفع ریزش و بهبود رشد مژه ها را خودتان مشاهده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *